Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACJI JAKOŚCIOWEJ TOWARU

 

 

Dane zgłaszającego reklamację:

 

Imię Nazwisko: ……………………………………………………………...………………………………………

 

Adres: ……………………………………………………………………………………………………………….

 

Telefon: ……………………………………….    Email: …………………………………………………………..

 

Data zakupu części: …………………. Nazwa części: ……………………...... Kod części: ………………….

 

 

 

Dane o sprzęcie na którym montowana była reklamowana część:

 

Nazwa sprzętu: ……………………….. Model sprzętu: ……………………….. Dystrybutor: ……......………...

 

Rok produkcji sprzętu: ……………………….…….  Data zakupu sprzętu: ……………………………………….

 

 

Dane o montażu i demontażu części:

 

Nazwa warsztatu montującego, adres, telefon, e-mail:

 

……………………………………………………………………………………………………….......……………….

 

Data montażu części: ………………………………… Data demontażu części: …………………………………..

 

 

Szczegółowy opis uszkodzenia: .............................................................................................................................................................................

 

.............................................................................................................................................................................

 

.............................................................................................................................................................................

 

.............................................................................................................................................................................

 

Przyczyny powstania uszkodzenia:

.............................................................................................................................................................................

 

.............................................................................................................................................................................

 

.............................................................................................................................................................................

 

Wypełniony protokół należy przesłać do ROKAPIL w terminie najpóźniej 7 dni od daty uszkodzenia części

Na podstawie protokołu zostanie wypełnione elektroniczne zgłoszenie reklamacji do producenta części, celem

ostatecznego rozpatrzenia przez producenta.

Decyzję dotyczącą uznania lub nie uznania reklamacji może podjąć jedynie producent części na podstawie

przesłanego zgłoszenia, a wszelkie podjęte decyzje w tej sprawie przez zgłaszającego reklamację podejmowane

są wyłącznie na jego ryzyko.

Warunkiem rozpatrzenia gwarancji przez producenta części jest szczegółowe wypełnienie powyższego formularza

 i dostarczenie go wraz z towarem reklamowanym i dokumentem zakupu na adres firmy ROKAPIL 86-061 Brzoza ul. Gołębia 2 na swój koszt.

Wszelkie braki istotnych informacji powodują automatycznie odrzucenie wniosku reklamacyjnego do momentu

uzupełnienia brakujących danych.

Brak odpowiedzi na nasze pismo w ciągu 14 dni , będzie traktowane jako zgoda na złomowanie towaru.

 

W przypadku uznania reklamacji przez producenta -

zostanie dostarczona nowa część lub jej równowartość.

 

 

 

 

 

 

Data: …………………………..                                                                            Podpis: ………………………..

 

 

 

              

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl