Podobny obraz

Podobny obraz

 

 

Znalezione obrazy dla zapytania nac

Znalezione obrazy dla zapytania emak

 Podobny obraz

 

 

 

Znalezione obrazy dla zapytania oleomac logo

 

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLB0dr0iDZTB-aj8j05pxARkPA5Avr1j5aYDaegb_ZrO5Y1SGfGw

Znalezione obrazy dla zapytania al ko

 

Znalezione obrazy dla zapytania castel garden logoZnalezione obrazy dla zapytania murray logo

 

 

 

 

Znalezione obrazy dla zapytania honda logo części kosiarek

 

Gwarancja, zwroty, reklamacje

Gwarancje:

Wszystkie towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Gwarancja jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu, chyba, że w opisie produktu zaznaczono inny okres gwarancji.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem). Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji.

Zwroty:

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy! 
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Robiąc zakupy w rokapil.pl dostajesz dodatkowe 4 dni na podjęcie takiej decyzji!

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową lub w inny sposób dostarczyć do nas wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt oraz ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu towaru.

Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport, tak aby nie uległ uszkodzeniu.

Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy za pośrednictwem poczty, tylko przelewem bankowym na wskazany w formularzu rachunek bankowy.

Reklamacje:

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie dostawy, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową lub w inny sposób dostarczyć do nas wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem wraz z wypełnionym formularzem, w którym należy wypełnić część dotyczącą przyczyn reklamacji.

Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl