Gwarancja, zwroty, reklamacje

1. ZWROTY - CZĘŚĆ MI NIE PASUJE

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy! 
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania i w żaden inny sposób nie był zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Jak zwrócić towar?

Należy odesłać ją wraz z dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy na odległość: Formularz

W formularzu prosimy o podanie numeru konta do zwrotu należności.

*formularz można napisać ręcznie - nie trzeba go drukować!

Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt!

2. ZOSTAŁA WYSŁANA NIE TA CZĘŚĆ, KTÓRĄ ZAMAWIAŁEM/ZAMAWIAŁAM !

Prosimy o wysłanie e-maila

rokapil@wp.pl

z podanym numerem zamówienia oraz numerem telefonu do kontaktu- oddzwonimy i ustalimy dogodną wymianę!

3.Gwarancje produktu -

reklamacja uszkodzonej części:

Wszystkie towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem). Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu- Jest to podstawa do reklamowania uszkodzonej części!

Jak zareklamować uszkodzoną część?

Należy odesłać ją wraz z dowodem zakupu oraz protokołem reklamacyjnym, który znajduje się tutaj : PROTOKÓŁ REKLAMCYJNY

na adres: ROKAPIL,  Gołębia 2, 86-061 Brzoza

 

Nie przyjmujemy paczek "Za pobraniem"

oraz wysyłanych przez paczkomat InPost !

 

 

CZĘŚCI ODESŁANE BEZ ODPOWIEDNICH DOKUMENTÓW

 

NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE, a ich odbiór będzie możliwy

 

w sklepie w okolicach Bydgoszczy!

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl