1. ZWROTY - CZĘŚĆ MI NIE PASUJE
W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy!
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania i w żaden inny sposób nie był zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jak zwrócić towar?
Należy odesłać ją wraz z dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy na odległość: Formularz
W formularzu prosimy o podanie numeru konta do zwrotu należności.
*formularz można napisać ręcznie - nie trzeba go drukować!
Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt!
2. ZOSTAŁA WYSŁANA NIE TA CZĘŚĆ, KTÓRĄ ZAMAWIAŁEM/ZAMAWIAŁAM !
Prosimy o wysłanie e-maila
z podanym numerem zamówienia oraz numerem telefonu do kontaktu- oddzwonimy i ustalimy dogodną wymianę!
3.Gwarancje produktu -
reklamacja uszkodzonej części:
Wszystkie towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem). Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu- Jest to podstawa do reklamowania uszkodzonej części!
Jak zareklamować uszkodzoną część?
Należy odesłać ją wraz z dowodem zakupu oraz protokołem reklamacyjnym, który znajduje się tutaj : PROTOKÓŁ REKLAMCYJNY
na adres: ROKAPIL, Gołębia 2, 86-061 Brzoza
Nie przyjmujemy paczek "Za pobraniem"
oraz wysyłanych przez paczkomat InPost !
CZĘŚCI ODESŁANE BEZ ODPOWIEDNICH DOKUMENTÓW
NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE, a ich odbiór będzie możliwy
w sklepie w okolicach Bydgoszczy!